Ang. den dåliga uppdateringen.

Ja allihopa, jag kunde visst ine hålla mitt löfte om att blogga varje dag..
Iallafall ska jag förklara "uppbrottet" i bloggen varför jag inte har skrivit ett piss.

Ja det börjde i veckan när jag och Elin började bråka.
Jag var jätte nära på att förlora henne och så...
Iallafall så tog jag mitt feta arsle och faktiskt åkte till Lilla P för att reda ut det.
Hade jag väntat en dag till hade jag inte blivit väv med henne igen, vilket skulle leda till djuup deppa.

Men nu är det bra igen, och bloggen is BACK ;)
Haha, vi ee "sååå BÄSTA VÄNNER FOREVER" jag och Elin att vi tillochmed har bestämt att bara jag och hon ska till Liseberg och kolla på EMD :d
Too bad for Emelie, din tur kommer !

.... eller inte? HELL NO, HÄR ÄR DET ELIN OCH ALEXANDRA SOM GÄLLER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0