Europe!

Jag skrev inte ett ENDA LILLA YNKA BLOGGINLÄGG IGÅR?!
skärpning liksom...
Iallafall, daddy var snäll och tog mig på konsert igår, min första! :D
Gruppen som spelade var Europe och det var 40.000 pers som stod längst hela avenyn?!
Det tog 1 1/2 timma innan vi kom hem, så mycket folk var det...
Iallafall, jag hoppade och sjöng med i låtar jag aldrig hört förut, haha!
Sedan på slutet kom Fina Countdown, och jag nästan skrek av lycka!
Jag fick tårar i ögon tillochmed..? :o
Jag har diggat den låten sen jag var en liten bebis och tillslut fick jag se dom live...
Fan va glad jag blev, jag hoppade och sjöng hela jäkla låten! :)
Haha, det var så roligt!



Konserten står bland mina bästa kvällar i hela mitt liv!





Jäkligt dåligt kamera på mobilen, kanske ta bilderna pappa tog och ladda upp istället...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0