Så är det, get deal whit it!



... dessa stora blondin bloggares självförtroende börjar bli tjatigt!
JA VI VET KISSIE ATT DU ÄR SNYGG...!
JA VI VET DESSIE ATT DU ÄR THE ONE AND THE ONLY!
JA VI VET PAOW ATT DU ÄR MER MOGEN NU!
JA VI VET AMIR ATT DU ÄR AMIR, "BITCH!"...!
Så jävla störigt ibland, och vafan är det för fel på brunetter...?
Jag menar, Amir har ju hon Jai ho-tjejen och Dessie Jessica?
JAG MENAR, VÄX UPP, DET FINNS FAN MER SVARTHÅRIGA OCH BRUNETTER I VÄRLDEN ÄN VAD DET FINNS BLONDINER?!
Seriöst...
Jag klagar EJ på blondiner, menar att just DOM. bara för dom är "stora bloggare, fan va häftigt" betyder det INTE att brunetter är sämre eller någon annan jäkla färg?
Jag menar åk till Asien, Afrika, eller Sydamerka?
Den enda blondin man ser där är såna emo kidz som oftast finns i Asien och turister.  kom igen liksom...



Kommentarer
Postat av: elliizz

du har klart rätt alexx! asså amir är ju lixom brunett på riktigt bara ett eller att halv år tillbaka.

2009-08-17 @ 20:29:13
URL: http://elliizzofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0